Krajem 2021. godine javnosti je predstavljena kampanja #LicaOvogGrada koja je na festivalu Kaktus osvojila nagradu za najbolji OOH godine. Sada je došao na red nastavak.
Ovog puta glavnu riječ vode mladi genijalci ili, kako ih je u prilogu na RTS-u najavila voditeljka Beogradske hronike, Najlepša lica ovog grada.
Iz Alma Quattro i agencije Friday nam ovom prilikom poručuju:
“Živimo u godinama kada baš svako može imati svojih 15 minuta slave. Često zbog toga zažalimo jer postajemo izloženi sadržaju i ličnostima koji našu pažnju ne zaslužuju. Za razliku od njih mladi koji postižu neverovatne rezultate na takmičenjima iz matematike, fizike, hemije i drugih oblasti, ostaju uskraćeni za priliku da ih upoznamo i njihove priče poslušamo. Iz tog razloga njih smo prepoznali kao idealnu temu nastavka naše platforme koju smo nazvali ‘#LicaOvogGrada’ za koja će se tek čuti”. Saradnju na projektu pružila je Brainz TV koja već godinama kreira sadržaj vredan gledanja i okuplja mlade ljude željne uspeha.
Upoznajte deset mladih osoba čija lica krase Alma Quatro OOH mrežu:
- Iva Minić – u oblasti biologije na Internacionalnoj konferenciji mladih naučnika osvojila zlatnu medalju;
- Jovan Milićev – u oblasti fizike na Balkanskoj olimpijadi osvojio bronzanu medalju;
- Mara Raičković – dobitnica trofeja Svjetskog zavoda za intelektualnu svojinu u oblasti zaštite životne sredine;
- Vanja Mijatović – u oblasti fizike na državnom takmičenju osvojila dvostruko 1. mjesto;
- Anisia Savić – u oblasti biologije na Međunarodnom takmičenju istraživačkih radova mladih naučnika osvojila srebrnu medalju;
- Rajko Lapčević – u oblasti inženjeringa na Internacionalnoj konferenciji mladih naučnika osvojio bronzanu medalju;
- Zoran Saramandić – u oblasti geografije na Evropskoj olimpijadi osvojio bronzanu medalju;
- Iva Pešić – na Turniru mladih fizičara osvojila 1. nagradu;
- Staša Zokić – u oblasti biologije na republičkom takmičenju osvojila 1. mjesto;
- Aleksa Madžarević – najbolji student 1. godine Elektrotehničkog i Mašinskog fakulteta BU, sa prosečnom ocjenom 10.
Izvor: media-marketing.com